ماده یک: تعاریف

سایت: در توافق حاضر هرکجا از کلمه «سایت» استفاده شده است منظور سایت anshan.lms  می‌باشد.

محصولات آموزشی: منظور از محصولات آموزشی، تمام آموزش‌هایی است که در بخش «محصولات» یا بخش‌های دیگر سایت anshan.lms موجود است. چه این آموزش‌ها به‌صورت دانلودی باشد آموزشی  بصورت جزوه یا ویدیوآموزشی . چه آموزش ضبط ‌شده باشد چه دوره آنلاین و یا دوره حضوری.

ماده دو: حساب کاربری

عضویت و ایجاد حساب کاربری در سایت anshan.lms رایگان می‌باشد. اشخاص برای عضویت باید به بخش ورود/ ثبت نام مراجعه نمایند. ثبت‌نام در سایت و ورود شماره تماس  دریافت می‌شود به‌منزله آگاهی و پذیرش کامل قوانین و مقررات سایت anshan.lms می‌باشد.

3-2 هر شخصی که به هر مقصود و به هراندازه‌ای از سایت anshan.lms استفاده نماید به معنای آن است که از تمام قوانین و مقررات سایت آگاهی کامل دارد و آن را به‌صورت کامل پذیرفته و تابع آن می‌باشد.

3-3 هر شخصی فقط می‌تواند یک حساب کاربری داشته باشد و درصورتی‌که بعدا مشخص شود شخصی بیش از یک حساب کاربری داشته است، سایت anshan.lms می‌تواند آن حساب‌ها را حذف و دسترسی کاربر به پروفایل کاربری خود را قطع نماید و کاربر نیز حق هیچ‌گونه اعتراضی نسبت به این اقدام anshan.lms را ندارد.

3-4 اشخاص برای عضویت در سایت باید از اطلاعات و مشخصات هویتی خودشان استفاده نمایند و سایت anshan.lms هیچ‌گونه مسئولیتی در ازای تخلف از این ماده ندارد.

3-5 درصورتی‌که معلوم شود شخصی با نام و حساب کاربری جعلی اقدام به خرید محصولات و یا استفاده از سایت نموده است، anshan.lms می‌تواند نسبت به حذف آن حساب کاربری اقدام نماید. در این حالت وجه پرداخت شده به کاربر مسترد نخواهد شد.

3-6 اشخاص باید در ایجاد حساب کاربری خود دقت کافی نمایند تا اطلاعات و مشخصات واقعی خود را صحیح و کامل ثبت نمایند.  anshan.lms مسئولیتی در قبال نادرست بودن اطلاعات کاربر ندارد.

3-7 در صورتی که معلوم شود شخصی به تبلیغات منفی، نادرست، ناروا و یا مغرضانه علیه anshan.lms پرداخته یا می‌پردازد، خواه این فعالیت‌ها در فضای آنلاین باشد خواه آفلاین، anshan.lms می‌تواند حساب کاربر را حذف و شخص خاطی را از سایت اخراج نماید.

 

ماده سه: مسئولیت‌های anshan.lms

4-1 اطلاعات کاربران نزد سایت محفوظ است و anshan.lms تمام تلاش خود را در جهت حفظ اطلاعات کاربران انجام می‌دهد و سعی می‌کند از امکانات و زیرساخت‌های لازم برای این مقصود استفاده نماید.

4-2 سایت  anshan.lms تمام تلاش خود را می‌نماید تا آموزش‌ها و خدمات باکیفیت به کاربران ارائه دهد و پذیرای پیشنهادات و انتقادات باشد.

4-4 سایت anshan.lms تمام تلاش خود را جهت به‌روزرسانی صفحات و مطالب خود می‌نماید. سایت می‌تواند بنا به هر دلیلی به‌صورت آزادانه اقدام به حذف یا از دسترس خارج نمودن موقتی یا دائمی صفحه خاصی از سایت نماید و این اقدام حقی برای اعتراض به کاربران نمی‌دهد.

 

ماده چهار: مسئولیت‌های کاربر

5-1 کاربر باید در حفظ و نگهداری اطلاعات خود کوشا باشد و اطلاعاتی مانند نام کاربری، اطلاعات تماس و رمزهای عبور را نزد خود محرمانه نگه دارد. در صورت تخلف از مفاد این ماده و افشای اطلاعات کاربر، سایت anshan.lms  هیچ مسئولیتی ندارد و تمام مسئولیت‌ها و عواقب بر عهده خود کاربر است.

5-2 اشخاص نباید حساب کاربری خود را، به هر هدفی، نزد شخص یا اشخاص دیگری بسپارند.  anshan.lmsفقط به شخصی که مالک حساب می‌باشد خدمات می‌دهد. درصورتی‌که بر اثر استفاده هم‌زمان از حساب کاربری یا انتقال آن به دیگری مشکلی ایجاد شود تمام مسئولیت‌ها بر عهده کاربر است و anshan.lms هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. ضمن آنکه درصورتی‌که معلوم شود چند نفر به‌صورت هم‌زمان از یک حساب کاربری و محصولات آموزشی استفاده می‌نمایند    anshan.lms  می‌تواند بنا به صلاحدید اقدامات لازم را انجام دهد.

5-3 کاربران متعهد هستند تمام محصولات آموزشی را که خریداری می‌نمایند به‌صورت شخصی استفاده نمایند و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها در فضای آنلاین یا آفلاین، به‌صورت مستقیم یا باواسطه، خودداری نماید. در صورت تخلف از مفاد این ماده و انتشار یا انتقال محصولات آموزشی، anshan.lms حق پیگیری‌های قضایی و قانونی را برای خود محفوظ می‌دارد و وکلای anshan.lmsنسبت به شکایت‌های قانونی اقدام خواهند نمود.

 

ماده پنج: مالکیت فکری

6-1 تمام محتوای سایت  anshan.lms مانند محتوای مقالات، محصولات آموزشی، لوگو، تصاویر، صوت‌ها، ویدیوها و … متعلق به کنسرسیوم آموزشی انشان & آرشا می‌باشد و بدون موافقت و اجازه anshan.lms ، هیچ‌کس اجازه استفاده، کپی، بازآفرینی و یا هرگونه اقدام خلاف قانون دیگری را نسبت به هر یک از موارد ذکرشده و امثال آن ندارد.

6-2 شایان ذکر است اگر محتوای سایت از منبع داخلی یا خارجی دیگری اخذشده باشد به آن منبع ارجاع داده ‌شده است.

 

بند 6

کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد.

همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را  از دست می‌دهد.

 

ماده هفت: ثبت و ارسال سفارش

درصورتی‌که محصول خریداری‌شده توسط کاربر، به‌صورت دانلودی باشد، کاربر می‌تواند از بخش پروفایل کاربری به محتوای آموزشی دسترسی داشته باشد.

اگر براثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتی‌که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.

اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می‌تواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.