دوره آموزشی مهارت های هفتگانه ICDL – فرهنگیان

در این دوره چه آموزش داده می شود؟ با سپری کردن دوره کامل آموزش ای سی دی ال، شما می‌توانید به صورت حرفه‌ای‌تر با کامپیوترتان کار کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید. شرکت در دوره‌های آموزش این مهارت‌ها به هیچ‌گونه پیش‌نیازی احتیاج ندارد؛ زیرا در این دوره همه چیز از پایه و ابتدا آموزش داده می‌شود. آموزش ای سی دی ال در 149 کشور جهان اعتبار داشته و همان طور که اشاره کردیم، در حال حاضر هیچ مدرک معتبرتری برای مهارت‌های کامپیوتری وجود ندارد. آموزش مهارت های icdl در هفت مرحله 130 ساعته انجام شده و همه چیز به صورت اصولی و گام به گام، به شرکت‌کنندگان دوره آموزش داده می‌شود. در کشور ما نیز شما می‌توانید این مدرک را که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است را از فنی و حرفه ای دریافت کنید. به جز شرکت در کلاس‌های حضوری، دیدن فیلم آموزش icdl هم می‌تواند در یادگیری این مهارت‌ها به شما کمک کند. مدرک ICDL فنی در تمامی اداره‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی معتبر بوده و شما می‌توانید آن را به‌عنوان بخشی از رزومه کاری خودتان ارائه دهید.
0 شرکت کننده
130 ساعت

بررسی اجمالی دوره

چرا باید دوره ای سی دی ال را سپری کنیم؟

  • نیاز به داشتن مهارت کامپیوتری در هر شغل
    در وضعیت کنونی، کامپیوتر یک عضو جدانشدنی از دنیای کار است که شما تحت هر شرایطی باید کار کردن با آن را در حد کافی بلد باشید. پس در حال حاضر اگر شما مشغول به کار در هر ارگان یا شرکتی باشید، نیاز به شرکت در دوره آموزش ای سی دی ال خواهید داشت تا بتوانید مهارت خودتان را در کار با کامپیوتر ارتقا داده و بهتر از قبل در شغل خود فعالیت کنید.
  • ورود به بازار کار و کارآفرینی
    امروزه شرایطی پیش آمده که رقابت بر سر یک شغل خوب بسیار سنگین و تنگاتنگ شده است. در همین راستا همه سعی می‌کنند مهارت‌های بیشتری نسبت به رقیبان خودشان داشته باشند. پس اگر می‌خواهید رزومه قوی‌تری را برای ارائه داشته باشید یا اینکه خودتان کسب و کار شخصی‌تان را راه‌اندازی کنید، باید برای یادگیری این مهارت های هفتگانه اقدام نمایید.
  • قابل استفاده در کشورهای دیگر
    این گواهی بین‌المللی بوده و در صورتی که شما قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشید، باز هم برای شما مفید خواهد بود. همان‌طور که اشاره کردیم این مدرک در 149 کشور اعتبار داشته و شما می‌توانید آن را به زبان کشور مقصد ترجمه کرده و آن را به‌عنوان جزئی از رزومه خود ارائه دهید.
  • مناسب برای تمام افراد با هر موقعیت شغلی و سنی
    مدرک شرکت در دوره آموزش ای سی دی ال به غیر از افراد شاغل، برای دانش آموزان، دانشجویان و زنان خانه‌دار نیز مفید بوده و می‌توانند با شرکت در دوره آموزش ای سی دی ال، از مزیت‌های آن استفاده کنند. یادگیری هفت مهارت این دوره باعث می‌شود بتوانید خودتان برای خودتان شغلی بسازید.

 

مربی

آواتار کاربر

admin-hayavi

5.0
1 نقد و بررسی
53 دانش آموزان
146 دوره ها

بازخورد

0.0
0 امتیاز
0%
0%
0%
0%
0%

اولین نفری باشید که “دوره آموزشی مهارت های هفتگانه ICDL – فرهنگیان”